ONLY BORING PEOPLE GET BORED

ONLY BORING PEOPLE GET BORED

středa 6. dubna 2011

Origami kills the time effectivelly

Ve snaze ujít skutečným povinnostem ještě na několik dalších sekund, minut, hodin nebo snad i dnů, jsem se nechala inspirovat několika home-stylových/designových a DIY blogy a pustila se do práce sama.


Nejsem totiž zrovna zručný člověk, ale myslím, že se učím "rychle". Adjektivum "rychle" je velmi relativní, pokud ho  nevztáhneme k něčemu konkrétnímu. Na druhou stranu bych nerada shazovala vlastní osobu, takže to nechám jak to je. Prostě "rychle".


Pro začátek jsem se rozhodla vyzkoušet něco hodně nenáročnýho, aby mě případný neúspěch neodradil od dalšího craftování. Zkusit si to může každý - jde o origami. Asi úplně nejjednodušší je prohnat tendle výraz googlem a hnedka se dopátráte všemožných výsledků. Od stránek vysvětlujících původ a tradici tohodle původně Japonského "papírového umění" až po nápady a návody k samotné výrobě origami.


Člověk se může hnedka nechat unést spoustou možností apod., ale já jsem se rozhodla držet se při zemi.
Crane se zdál jako nejlepší volba. Existuje spousta instruktivních videí, např. toto, kde si třeba toho svého jestřába můžete složit simultánně. Stačí kousek papíru, třeba i novinový, a výsledek je rychlý, pěkný, efektní. Paráda. 


Navíc japonská tradice říká, že kdo složí origami jestřábů 1000, může požádat jestřába o splnění jednoho přání. Tak to snad abych začala skládat a třeba mi ten jestřáb pak napíše bakalářku. M


Ps: Už mi pěkně visí v okně trojka crajnů.

Žádné komentáře:

Okomentovat