ONLY BORING PEOPLE GET BORED

ONLY BORING PEOPLE GET BORED

středa 6. dubna 2011

Paper-craftig E.V.I.L. sign

Protože se mi v poslední době strašně líbí, co všechno se dá dělat s papírem a protože se mi líbí, jak jde pomocí nápisů, písmenek, čísel atd. "stylovat" cokoli, rozhodla jsme se to zkusit. Jen velmi mlhavě si pamatuju, jak jsem na gymplu pracovali s technikou "paper-maché", ale tady k tomu počinu moc znalostí potřeba nebylo.
Mezi základní potřeby patří papír, jako člověk snažící se být do přijatelné míry eco-friendly, jsem sáhla po letácích, který se beztak hodí nejvíce. Dál je potřeba karton, který po slepení slouží jako kostra písmene, izolepa, pravítko a "nožík" (doma mu říkáme nůž na koberce, ale nejsem si jistá, jestli je to jeho oficiální název). Písmenka můžeme nakreslit jak se nám  to zrovna líbí, já jsem si ale zvolila konkrétní font a všechny písmenka vytiskla.
Pak jen stačí všechny části vyřezat z kartonu, slepit a doufat, že celá konstrukce nezkolabuje. Že se tak nestane můžeme zajistit např. použitím tavící pistole. Následuje asi "nejšpinavější práce" - namáčení proužků novin do směsi vody a lepidla a přikládání na kostru písmenek. Po zaschnutí máme pěkně pevné písmenko. Já ty svoje plánuji ještě natřít bílou barvou a pověsit na zeď.
A EVIL nápis je hotov. M   

Žádné komentáře:

Okomentovat